ayat mei lin

aku : owh...apa sudah jadi pada awak ni, dah jadi mei lin ek...
dia : kite bukan mei lin!!
aku : ah, tak kira, tak pedulik...mei lin jugak...mei lin, mei lin...
dia : panggil mei lin lagi, kita tak nak makan...
aku : ek...aduh...dah2...makan2...makanla mei lin....hihihi

****

dia : nak kasut, nak kasut!
aku : iyer, nnti kita gi lah, kalau jumaat ni free, kita g ari jumaat ek...
dia : nak pegi sekarang...nak beli sekarang...
aku : la, kan jumaat ni ada, petang ni mana sempat...
dia : petang ni je yang kita ada, esok bizi, lusa bizi, tulat pun bizi...
aku : apa yang kau bizikan, aku tak bizi pun...
dia 2 : dia nak kuar sekarang ah tu, sebab tu dia cakap mcm tu..
aku : oooo....bijak2...

****

dia : kau duk sini, nnti dia senang nak tgk nota, duk sini
dia 2 : asal plak ni?
aku : nape nak pindah lak?
dia : kita kan kidal, nnti kau susah nak tgk, kalau dia duk sini, senang kau nak tgk...
aku : alah...takpe2...aku pusing la kepala ke arah sana, takpe2...dah2...duduk2...(sambil aku mengeluarkan nota)
dia : eh, kau bawak nota?
aku : sejak bila plak aku ckp aku tak bawak ni?
dia : kita ingat kau tak bawak, tu yang kita nak pindah....mallu2...

Comments

Popular posts from this blog

SPECIAL GIVEAWAY by therosputih

GA saya nak phone casing

mencari top commentator therosputih januari 2013