demi saleem

saleem - tinggal kenangan

pernah ada
rasa cinta
antara kita
kini tinggal kenangan
inginku lupakan
semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku
jauh kau pergi meninggalkan diriku
di sini aku
merindukan dirimu ooo
kiniku cuba
mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih
pernah ada
rasa cinta
antara kita
kini tinggal kenangan
inginku lupakan
semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku
jauh kau pergi
meninggalkan diriku
di sini aku
merindukan dirimu ooo
kini ku cuba mencari penggantimu
namun tak lagi seperti dirimu
oh kekasih
jauh kau pergi
meninggalkan diriku
di sini aku
merindukan dirimu ooo
kini ku cuba
mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih
pernah ada
rasa cinta
antara kita
kini tinggal kenangan


*dialog ini ditulis berdasarkan pengalaman sebenar di stesen minyak

aku : bang, saya nak tanya sikit...
abg myk : ye, apa dia? (sambil mata terkebil2 memandang aku ngah penuh kecuakan)
aku : apa tajuk lagu tadi?
abg myk : lagu?
aku : ha'ah, lagu tu...(sambil aku menunjukkan ke arah radio di belakang abg myk itu)
abg myk : owh...tinggal kenangan...
aku : ek? ok..terima kasih bang...

hakhakhak...demi lagu saleem, peberet aku tuh...sanggup aku tanya abg jaga kaunter minyak tu, hakhakhak, terpinga2 dia sbb tak bajet jenis soalan mcm tu...kuikuikui...bila aku cite kat kengkawan aku, sume tergelak...iyer...dorg gelakkan aku...takpe2...y penting, aku tau lagu tu tajuk dia pe...hehehe...lalalala...kini tinggal kenangan...kini tinggal kenangan...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing