perlukah aku memilih antara 2 lelaki?

petang sabtu yang sungguh indah...walaupun paginya tak bape nak best...aku kena gi sekolah kot pagi tadi!! bapak ah tak best kot...auwww....tapi dah disebabkan kerja, kalau tak pegi, tak bekerja lah kau, so...gagahkan diri bangun tido, mandi ala kadar...bersiap dan gi sekolah...

setel2 pape yang patut, okeh...jom kita manjakan diri...

tgk tv2, cite dil bole hadippa!


cerita yang boleh tahan menarik jugaklah, mengisahkan rani mukkherjee, memegang watak veera, seorang gadis yang sangat sukakan bermain kriket, tetapi tidak dapat mewakili pasukan impiannya kerana status gadis, lalu menukar penampilan menjadi veer, berjaya mewakili pasukan kegemarannya bermain kriket dengan diketuai oleh rohan (shahid kapoor)...turut memaparkan beberapa adegan yang rumantis, ahaks....

sepanjang menyaksikan filem nih, entah bape kali ntah aku cakap, ouwh, hensemnya dia nih....mmmm...hensemnya...aaa....hensemnya, dan banyak lagi...tak terbilang...semuanya gara-gara mamat kat bawah nih...


aduh...mak tergoda nyah...auwww.....opss...terlebih sudah...

habis dgn heppy ending, ahaks...itu sudah semestinya...kata cite hindustan beb...

dah habis tgk cite yang sungguh membahagiakan jiwa raga ku ini, tekan tv3 plak...sekalik...

aiseh....


dhoom 2 kot...pastu jerit2 depan tv menyesali dri sendiri kerana mengabaikan cerita seperti ini...waaaaaa...rasa nak meraung pastu tenyeh2 kepala kat dinding, tp sbb tau sakit, tak jadik buat sume tuh...pujuk diri dgn ayat nasib la aku dah banyak kali tgk cite nih, tp terkilan jugak sbb tak dapat tgk awal2 dia, best kot...takpelah, layan cite ni plak...

owh...hensemnya lah hai mamat nih...


errr...dua2 mamat india nih bisa merobek hati aku, dan paling penting, membahagiakan petang sabtu aku...tapi mana satu yang paling membahagiakan aku? 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
sudah semestinya dia nih, hrithik roshan, my peberet hero since i was 14 hokeh, no one can take him from my place...


be the best man win ~ dhoom 2

notakaki : sesekali layan nafsu, hahaha


yang penting, hidup nih jangan tamak nak dua2
you have to choose even though its hard to take 

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing