selamat pagi isnin

huh...penat selepas berhempas pulas di dapur seorang diri...menu untuk pagi ni ngah berkira2 lagi, tapi menu balik sekolah nanti dah ada dah....ahaks...balik sekolah nanti dah plan dah, nak makan nasi impit dengan sambal kerisik, hmmm....tetibe je cik jah aku nih nak makan...goreng kelapa parut dari malam semalam lagi, tapi mak tak larat lah noks...maka, disambung kesah itu ke pagi ini...

ececece...aku nih tak keje ke ini ari? hehehe...alkisah...aku dah kena turun sekolah sebelah petang dah, takde lagi bangun pagi2 menung dalam bilik air 2,3 minit lagi dah...start ngan ari nih, sekolah aku guna jadual baru, aku? disebabkan minggu lepas marathon mc 3 ari berturut2 sampai ke hari jumaat, maka, tak dapat lagi jadualnya, dan tak bape nak confirm lagi ngajo mende...tp dah dengar ura2 ngaja bm...BM okay...perghh...ni yang rasa nak balik menuntut ilmu kebatinan malaya ngan mak aku nih...

sekarang nih, tgk jam dah kul 10. aku belum mandi lagi...hihihi...dan masih belum iron baju...takpe2...kejap jer nih hupdate...tak lupa, sebelah kanan, breakfast, milo kosong panas2 dengan kek roti sebelah kiri...

notakaki : ntah apa la gamaknya sekolah sesi petang kat tempat baru ni kan...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing