berjimba-jimba versi orang kaya
huh...kau bace tajuk kat atas tu sekali lagi pleaseeee...ORANG KAYA okay...kau hado? huh... tajuk entry memang tak boleh blah kannnnn...walaweih...sebagai ORANG KAYA, aku nak le story macam mana ORANG KAYA berjimba2... seeee...inilah caranya aku selaku ORANG KAYA keluar berjimba2 menghabiskan duit...pasni keluar dari sini, tukar status jadik ORANG KAYAP plak hokay...huh... tengah servis kete dek non oi...takdela kaya mana pun, dah mmg bila bela kete, nak le kena simpan duit sket untuk jaga minum pakai dia...nasib badan la dek non...bila takdak kete, save duit tak payah pi anta servis, tapi susah plak nak bergerak berurusan...bila pakai kete, senang nak berurusan, tapi gini la jadiknya...bila genap setahun, nak kena sambut birthday...bila kasut dah rosak, nak kena beli kasut baru... nasibla kat tempat servis kete ni ada wifi, ada tv...sempat le aku layan hindustan petang2 sabtu gini...pastu sempat lagi tgk astro ria, ada cite masterchef celebrity seiyh...tengok sket che ta masak...nak t...