first time bayar saman trafik

hoho...daripada tajuk da tau dah apa isi penting entry nih...first time dalam idup aku kena saman ngan polis trafik, pastu membayar saman plak..hohoho...

hah...sebelum tu, nak ler warning pada sape2 yang kenal aku, aku bukan kena saman trafik sebab drive laju hokeh, aku kena saman sebab benda lain...

P.A.R.K.I.N.G.

huh...first time dalam idup aku...arap2 ler pasni takde lagi dah kena saman2 nih...dahla aku sangat bizi pas bukak sekolah pas cuti itu ari, pastu jadi mcm ni plak, bapak ah...it takes me more than 10 working days baru aku berkesempatan mmbayarnya...

dahla tadi time nak membayarnya, setelah tawaf kawasan tu sekali, baru jumpa balai polis trafiknya...masuk2...aih...mana pekerja polis trafik nih?takde sekor buto pun (baca : takde sorang pun)

almost 20 minutes aku tunggu, barulah sorang akak ni masuk, tergedek2 buka pintu, duduk...hmmm...hulur duit...okeh, dah setel...hadeh...melayang gaklah money2 aku...hacait punya kena saman...huh...

notakaki : jaga kenderaan anda jangan bagi kena saman

Comments

tricksrex said…
saman parking brape eh salunye?
huhu saya ada saman potong dabel line tak setel lagi ni
therosputih said…
tricksrex
adala dalam seratus...huh...melayang...
Enh Ear said…
huhuhu...aku pun pernah kena saman.. ahks.. tbe2 nak wat entry pasal saman tuu... hahha
therosputih said…
enhear
cinlok idea...ngeh3...adakah aku telah memberi kau satu idea...hahaha

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing