House of Cotton Giveaway


COTTON???

betapa aku peminat tegar cik kak ton nih, smpaikan mak aku cakap aku ni pompuan tradisional, mcm orang lama la, bagai2 lagi aku dapat...sume sebab gara2 aku suke cotton...

tapi bila mana aku belikan dia cotton sehelai, huh...senyap dia, baru dia tahu betapa syioknya memakai baju dari kak ton nih, huh...

House of Cotton ada menganjurkan giveaway, taknak ketinggalan, join jugaklah...di samping isi masa lapang, ada rezeki, bleh pakai kak ton raya nih...hohoho...dah2...jangan nak berangan lebih2...

ini cotton bukan sebarang cotton
cotton cantik sedap dipakai
indah disusun menarik pandangan
alah membeli menang memakai

dari jauh klik dan view aje
dalam hati sebok berangan
nanti puasa pastu raye
mesti bergaya sakan ngan cotton idaman

corak cantik bunga lawa
kain tak nipis tak jarang
dari kecik sampai dewasa
sume ada sedia dipinang

jom gi beli cotton kat sini

Comments

therosputih said…
mizz nizz
nice to see, once broken consider sold....errrkkk...terlebih sudah...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing