rezeki tahun baru

dah nama pun rezeki, harusla ucap alhamdulillah...rezeki allah...hari ni, seperti biasa, check email, bukak blog, sambil2 tu jenjalan kat blog kengkawan yang lain...

dan...tak tersangka2, jadik top commentator plak kat one of my favorite blog,  blog kak adyna, dan dapat hadiah berbentuk RM20 tunai...serius tak sangka, sebab aku suke bace entry2 kat situ...mula kenal kak adyna masa dia buat satu giveaway nih, dan dia pun follow aku balik, dari situlah persabahatan terjalin...


aku tak bape nak mengenali sangat kak adyna nih, so, decide nak kenal dia lebih lanjut, godek2la entry lama2 beliau...sekarang ni, okaylah, tahulah serba sedikit perihal kak adyna dan en eddy, tak lupa 2 orang anaknya yang semakin membesar dan comot itu....hehehe... 

actually, kak adyna ni pun salah sorang pengomen therosputih jugak, tak caya, tengok carta kat bawah...


hamek kau...aku nih memang mengamalkan dasar kau komen aku, aku komen kau...tapi kalau kau tak komen aku pun, aku tetap komen kau...hehehe...seronok sebenarnya membina persahabatan antara blogger nih, boleh bertukar2 pengalaman di samping menambah ilmu berkaitan cara penulisan sesuatu entry...so, nanti, takdelah syiok sendiri plak kan...

okay, sila stop mengomel yang tah pape ye wahai nurul ain aka therosputih eh...

notakaki : bosan duk umah sorang2, yang lain sume kerja...hukhukhuk...

Comments

zainul zaki said…
syoknya,, selamat tahun baru :D
Dikbee said…
Alhamdulillah...rezeki tahun baru...Selamat tahun baru ye
therosputih said…
zainul zaki
hehe...syukur alhamdlillah...selamat tahun baru juga...
therosputih said…
dikbi kamaruddin
itulah, rezeki jgn ditolak...

selamat tahun baru jugak untuk sis...
adyna AB said…
hehehe ..akak pun balas komen cni
therosputih said…
kak adyna
tima kasih byk2 akak...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing