bloglarian oh bloglarian

sepanjang ketiadaan aku kat blog, beberapa ari lepas la kan, jenuh aku nak menjawab email dr kengkawan lain, duk tanya nape aku tak join lagi bloglarian...aih...pastu, tengok lak, blog enhear, dia dah join dah bloglarian...so, apa tunggu lagik kan...hmmm...

okehla kawan2 sekalian, aku ikut korang jugak...pada sape yang tatau lagi apa itu bloglarian, hah, apa lagi, boleh klik kat sini...



mcm mana nak join? ada beberapa syarat dia...

1. jadi follower bloglarian --> check!!

2. letak banner dan linkkan ke bloglarian --> check!!

3. lengkapkan slogan saya suka berblogwalking kerana (tidak melebihi 30 patah perkataan)
saya suka berblogwalking kerana saya boleh baca apa sahaja mengenai mereka di luar sana serta berkongsi pendapat, pengalaman dan idea di samping membuka minda agar lebih berkembang dan mampu berdaya saing--> check!! 27 patah perkataan tu, hehehe

4. tag 3 atau lebih rakan anda, dan pastikan mereka diberitahu akan hal ini --> check!!
aku nak tag cik zaty, yna aizat, and siti zulaika

5. last sekali, linkkan entry anda kat bloglarian --> check!!


so, setel sudah semuanya...skang ni, tunggu dan lihat je lah mcm mana eh...

notakaki : amacam kawan2 sekalian? puas hati dah? hehehe

Comments

Scorpio Warrior said…
salam kenal dear! ira satu house ngan awak dlm bloglarian.hihi

http://bloglarian.blogspot.com/2010/12/rumah-blog-no-154.html

ira folo awak ^^
therosputih said…
blueberry cheese
salam perkenalan jugak dear...

kita housemate ler kan...ngeh3

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing