indahnya hidup dia

pas bace entry kat miszlullaby, rakan blogger aku, dia ada promote psl sorg blogger nih, hidup itu indah aka LM, so aku pun dgn bangganya menyelongkar khazanah2 yang ada kat blog dia, klik sana, klik sini, baca tu, baca ni...berat jap pale otak aku nih ngan kosa kata...ngeh3...nak cakap byk membaca la tu hari ni...per-asan!!!

so, aku dah wat keputusan utk follow blog dia, sbb aku rasa penulisan dia sangat menarik, sesuai ngan jiwa aku...pendek kata, I LIKE HER...

skrg ni, dia tgh nak susun blog list dia, memandangkan aku baru je follow dia, jadi, mmg sesuai la aku join...

kategori aku adalah pastinya puteri

kenapa nak join bloglist LM
aku rasa tertarik ngan cara penulisan dia, so, nak le join...meriahkan lagi hidup maya aku kat sini

bagi pandangan terhadap blog LM
bagi aku, sesuatu blog ni lebih kepada cara penulisan blogger tuh, so, berdasarkan pengamatan aku yang tak bape nak mahir mengamati nih, blog LM nih menarik, rilek2 utk dibaca, tak berat, tak padat, pendek kata simple itu lebih baik...


notakaki : banyak membaca luas pengalaman kan...nak gi doha cam LM jugak lah...hehehe

Comments

Anonymous said…
konpem best akak ? hehe
therosputih said…
k_own
alamak...bila hang tanya lagu tu...cuak la plak akak...fikir 2 kali...mmmm...best ke tak eh?

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing