"TEKA & MENANG EDISI PERTAMA SHALLEYSHALINA..."

Wahai Cik Shalleyshalina Yang menganjurkan contest ini...den nak kobar nih, den nak join...

tak habis2 join contest, petanda lah tuh...nak tau petanda apa? petanda aku bosan, tatau nak buat apa skrg nih, asik ngadap pc, online online dan online...hehehe...nnti balik umah satu lagi, hah...baru start bizi balik ngan aktiviti menjahit...

eh lupa nak jawab contest...sibuk duk merapu bagai jer...tu gambar kat atas tuh, cik pengajur suh teka apo bondo tu....so, pas ditelek2, ditium2 bau tomyam mak aku masak, aku teka mesin pengisar kopi...hehehe...gelak kat jawapan sendiri

best ah contest nih, sbb syarat dia sangat simple, paling penting, tak yah tag sesapa...ohhh...i like...!!!

notakaki : amacam, mengancam tak jawapan aku...ngeh3

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing