GiveAway Domain by KhaiZarien.com


menjawab tag made by enhear

giveaway nih dianjurkan oleh KhaiZarien di mana hadiahnya tu dah terang-terangan dia cakap domain...kot2 nnti kalau aku menang, instead of www.therosputih.blogspot.com, aku akan jadik www.therosputih.com aje...best le sket bunyiknya...

apa yang aku perlu buat hanyalah, letak gambar aku yang paling SOPAN...ngeee...sopan betul sopan ke sopan yang jahat? ekekeke...byk soal la plak kau nih cik ain...lotak jo sokoping yang ekau raso ekau sopan sesangat sudah...

hah...yelah2...ni lah gambarnya...

wei wei...jangan la hangpa sume pi gelakkan gambar sopan aku...kurang hasam tol...huh...nak sopan2 pun tarak boleh ka...tapi aku sendiri dari tadi duk gelak kat gambar sendiri...apakesss

kenapa aku rasa gambar tuh SOPAN? gambar nih diambil masa aku ngah praktikal kat satu sekolah di melaka, tu pasai siap ada name tag bagai lagik tuh SKEMA, pastu masa aku suh paksa sorang kawan praktikal aku amek gmbar aku, tgh syiok2 posing tak bape nak SOPAN, bleh plak pengetua ngan guru penolong kanan 1 lalu...mak aih...ngeri kot time tuh...dorg lalu belakang member aku, so, manala mmber aku ni perasan, aku ni secara otomatik lah dari gaya tak bape nak SOPAN tadi bertukar menjadi SOPAN ayu kudup kuncup...pastu, bleh plak member aku tu siap bagi arahan cepatla buat gaya seram kau, cepatla aku dalam ati, kau tak tgk ke mandor pengetua ngan gpk1 kat belakang tuh, aih...

nasibla aku tak kena sound time tuh...huhu...bila ingat balik saat2 nak snap this picture, aku masih lagi terasa kengerian plus meremang2 bulu tengkuk aku...huih...azab tol bergelar guru pelatih nih...benciiii....

okeh, gambar dah letak, pastu, kena tag kat 5 blogger yang lain...kali ni, aku memburu jejaka lah, nak tgk gambar jejaka sopan lak...hahahaha...aku tag

tarikh tutup ga nih 11.59pm, 28 disember 2010...cepat2...sementara ada masa...memandangkan aku publish entry nih pun dah last minit, aku tatau lah sempat ke tak lagi blogger jejaka sopan yang aku tag tuh sempat masuk ke tak...halal lah ek kalu tak sempat tuh...

notakaki : aku sopan? hahahaha

Comments

white rose said…
rajin kau ye...

semoga kau menang...

WAH, SOPANnyeee...
anak sape laaa tu...
therosputih said…
white rose
dah kata takde koroje akak...hehehe...

SOPAN la tuh...sila jangan gelakkan budak SOPAN itu yer...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing