settle satu-satu

huih...first of all, tarik nafas pepanjang...

hari ni, aku baru ada kesempatan nak bukak blog, check email, baca blog kawan2 yang lain...dan...hupdate...huh...marathon tu ari nih...alkisah...

beberapa ari lepas, aku tersangatlah bizi, byk sangat program yang aku rancang, smpaikan nak online tak termasuk dlm senarai itu ye...tp dlm ati, tak senang duduk jugak, teringat, mcm mana lah hai gamaknya ngan kengkawan maya aku tuh...

ari ni, tgk list blog kawan2 lain, mak aih...betapa aku dah ketinggalan sesangat nih...bila dpt ngadap pc, online mcm ni, mula ah, bersusun list apa yang aku nak buat, dah banyak2 mcm nih, mula alh aku sesah nafas balik...hokeh3...kita buat satu2 ek...td dah check email, dah bls email bagai...settle satu masalah...

pastu ada beberapa kes aku ditag oleh kengkawan...teruja nak buat, tp sabar2...kot ada yang aku tak buat tuh, mintak ampun mintak maaf yer...aku dah termiss lah tuh, tp korg leh ingatkan aku balik...insyaallah aku buat...

notakaki : sesi marathon bermula

Comments

white rose said…
yeyeye...

settle kan 1 persatu ye...
therosputih said…
white rose
baru setel satu, dah bertambah lagi 3...apakesss...hehehe

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing