charity project : back to school

projek amal ini dianjurkan oleh pondok craft, sangatlah bagus...aku baru saja mendapat pengesahan rasmi utk melibatkan diri...hahaha...bagus...

apa yang perlu aku buat?
menyediakan kelengkapan berkaitan 'back to school' di mana kelengkapan itu hendaklah dibuat sendiri khas utk mereka yang memerlukan...maksudnya, apa saja hasil kraf yang kita boleh buat...so, aku decide nak kait bookmarks, hasil2 ini kemudiannya nnti akan dikumpulkan dan diserahkan kepada rumah2 anak yatim yang terlibat...due date dia 20hb nih...ada lagi dlm 13hari...

bookmarks yang mcm ni, mungkin ya mungkin tidak


pada sape yang berminat utk join, sangat2la dialu-alukan...i feel so lucky today sebab hari pertama tahun baru, azam aku utk membantu mereka yang memerlukan berdasarkan kemampuan yang aku boleh lakukan hampir2 menjadi kenyataan...owhhh...sukenye...hehehe

notakaki : nak buat lebih banyak kebajikan!!!!

Comments

white rose said…
kretip jugak ko ye...
bole buatkan akak 1...nak letak dalam buku ringkasan mengajar akak...
therosputih said…
white rose
takdelah kretip mana akak...akak nak ke? boleh2...nak kaler apa...gitau lah nnti..

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing