17 mei 2011

perghhh....perasan tak aku tau kome memang tak perasan punya semalam aku takde entry baru walaupun diumumkan semalam adalah hari cuti umum bermakna takde gi sekolah2 mengajar punya...huish....kalu aku, agak heran ngan diri sendiri, kalu kome, mmg aku dah tau dah jawapan dia apa, tak payah cakap....

semalam adalah hari jiwa kacau sedunia...serius tak best....aku tak keluar bilik, duk terperap dalam bilik, jadik pekasam gamaknya pastu hau sana hau sini...aku pun tatau nape...sangat tak best...

mula bangun pagi aku dah rasa tak best, sebab mlm sebelum tido tu aku dah kehujanan atas sebab yang tak best dah, so, membawak2 le smpai keesokannya....smpai petang, pas maghrib tu baru okey, agaknya baru dapat hidayah kot time tu, pas solat maghrib, tadah tangan mintak ngan allah,

"ya allah ya tuhanku, berikanlah aku ketenangan, bukakanlah pintu hatiku, tunjukkanlah apa yang terbaik perlu aku lakukan"

dekat ngan beberapa minit aku duk fikir apa yang patut aku buat, terus tanya hati...apa kau nak buat hati? take it or leave it?

petang tu, aku da ngadu kat sorang kawansampaimati aku, dia dah bagi kata2 semangat, tp aku still confuse...eh bukan confuse, tapi exhausted...aku penat da hidup dalam keadaan who i am right now, da penat da hidup dalam keadaan where i am right now...i just need you...

notakaki : hope perangai jiwa kacau tak melarat sampai masuk kelas...


takdelah, aku gurau je, ari ni aku ada kelas ngan budak2 yang suke bagi aku semangat, so, kompem2 aku bersemangat ari ni kan....

notakaki : esok da start exam...yahuuuu

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing