siang di sekolah, malam di sekolah, hujung minggu pun di sekolah

hiyarghhhh...hidup matiku keranamu sekolah...eh eh eh....nauzubillah...jangan cakap lagu tu cik ain oi...salah tu...kang terpesong akidah....hidup matiku keranamu ya allah ya tuhanku...baru betul...

tukar ayat tukar ayat...hidup matiku di sekolah, ha...itu lagi okay sket kan...

takda apalah...aku cuma nak gitau betapa masa aku banyak dihabiskan di sekolah, bukan sebab kat sini takdak apa yang best sampaikan aku mengambil keputusan menghabiskan masa di sekolah...oh bukan bukan...tak lain tak bukan sebab banya keje la beb....keje menimbun aku takdak hal sangat sebab aku bleh setel satu2, tak kiralah masa mana aku nak buat kan...tapi ni, program sekolah...mana bleh nak postponed nak buat bila2, sebab  mmg dah diaturkan mcm tu...by hook or crook, kena la follow...adeh adeh adeh....

semalam, balik sekolah dah kul 7, kaki ku lenguh bagai nak mampos rasanya....berdiri hampir 4hours nonstop, without rest...aduh...mencabar keimanan betulla...dah balik tu, malam tu pegi lagi sekolah...seawal jam 8.30pm aku dah terpakcak siapkan keje bahagian aku, pastu nak kena tolong bahagian yang lagi satu....memandangkan aku ni ada dua jabatan, so, dua2 kena buat....adeh adeh adeh...

last-last, aku balik umah kul 11 lebih...dahla ada peristiwa yang menakutkan berlaku...nnti aku stowi eh...

pagi ni, kul 4 lebih dah terjaga, tak boleh tido2 lagi dah...tapi kul 6 jugak baru bangun mandi...ahaks...

notakaki : nak tau aku buat apa kat sekolah? nnti aku hupload....

Comments

Arep Skema said…
ala,biasalah tu,nama pun dah pelajar kan, bermula lah dari sekolah kan. susah2 dahulu,senag2 kemudian kan kan. nanti dah habis sekolah mesti rindu zaman persekolahan. .ehehee..

ermm,apa peristiwanya tu??
therosputih said…
arep xareviexr
i'm not having that title anymore...i'm a teacher....

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing