menu hari ni

sejak pindah umah baru ni, aku selalu masak before gi sekolah...hakhakhak...bagus kan aku...padahal baru 3hari masak, dah kecoh...

ari ni, pepagi lagi aku dah buat cekodok labu, my peberet....disebabkan oleh dak2 umah aku tak penah makan cekodok labu, maka, perkenalkan...dorang cakap, mcm makan cekodok telur...aku plak yang kehairanan, mcm mana rupa cekodok telur?

pastu buat ikan cencaru sumbat belakang ngan sayur bening, alah...simple je...menu orang bujang le katakan...tapi kan, kalu aku da kawin pun, gini jugakla menunya...agagaga....kesian kat laki aku kekgi...sapelah sudi nak kawin ngan aku kan...hukhukhuk

kenapa aku selalu masak? hmmmm...aku sekarang ni sorang2, takdak kawan, so, everything memang aku sendiri, berdikari gile aku duk sini sekarang...dari satu sudut, aku rasa bagus, tp dari satu sudut lagi, aku rasa tak bape nak best jugakla...tapi takpelah, janji aku boleh control hidup aku...

notakaki : gambo masakan? tak dapek nak hupload....

Comments

Enh Ear said…
;( itu yang kita perlu lalui.. semoga ini membuat kat kita lebih dewasa...
therosputih said…
enhear
melalui sesuatu dan sesuatu benar2 menjadikan kita lebih dewasa...tak sabar nak melalui zaman kanak2 bersama kawan2 semua lagi sekali...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing