cuti oh cuti

tatau nak cakap mcm mana, betapa gumbira lalalala nye aku bila mengenangkan yang esok dah start cuti, ah...nak kasik lagi power nak cakap mlm ni dah start cuti...hahahaha....aku suke dek non...bukan hape, esok, aku bakal terbang balik semenanjung...oh...betapa aku mengidam tahap bunting 18bulan akan big apple or dunkin donut ngan secret recipe....owh...dari semalam lagi aku duk termimpi2 menjamah keindahan coklat...perghhhhh...kecur beb kecur...

lagi best sebab encek leo janji nak tunggu aku kat airport esok...hahaha...sebelum ni aku yang tunggu dia, kali ni, dia plak yang tunggu aku...ahaks...aku suke dek non...tp kesian jugak sama dia sebab dia kena tunggu aku almos 12hours...huh..cean dia...tp nak buat mcm mana, terpaksalah dia telan sume tu sebab kami mmg dah lama gile tak jumpa, pastu plak dah lama tak berhubung...so, kalau ada peluang even jumpa tak smpai sejam pun, kami sanggup amek peluang itu...

so, agenda cuti aku ni tak ke mana pun, duk umah je, pastu terjah umah member2 yang kawin, setakat yang termampu aku pegi lah, itupun kalu aku ada transport, kalu tak...kalian2 sume, terima msg tahniah dari aku je lah....nak buat mcm mana, kat kelantan tu, kalu cuti2 sekolah mcm ni, tmbah2 ngan kenduri kawin bersusun mcm tikar mengkuang tu, jangan haraplah korang dapat merasai perjalanan yang smooth dan cepat...kalu sebelum ni nak balik umah nenek aku amek masa cuma 10 minit, tak mustahil nnti masa cuti ni nanti amek masa lebih dari sejam, korang jangan buat2 terkejut eh...memang gitulah lumrahnya...sampaikan kalu ajak ayah aku kuar gi jenjalan pun, habis2 dia jawab...

"jom jalan2 kat belakang umah, kita tebas semak2 yang ado..." adeh....nan hado ajo dek non oi...

notakaki : tak sabar nak balik kampung ke tak sabar jumpa encek leo? errr...tak sabar jumpa family daaaa

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing