tahniah buat sahabat blogger

baru tadi aku tahu yang sorang kawan blogger aku, telah selamat menjadi tunangan orang...siapa lagi kalu bukan saudari s1t1 2ul41k4 yang berpangkat cik bakal bertukar jadik puan, bila? entahlah labu...kita tunggu perkhabaran dari beliau kan...hehehehe

aku mula ikut blog dia seingat2 aku awal tahun ni, sume sebab secara terkebetulan terterjah blog dia, pastu terus terpikat seih...huh...penangan penulisan...jadi, blogger2 sekalian, menulislah...mana tahu, bisa memikat hati aku, lalu aku memfollow blog anda...hehehe

daripada komen entry2 beliau, dia pun komen2 entry aku, kami jadik kawan, tukar2 no phone, smpaila ke hari ini, masih lagi saling berhubung...kan ika kan...

well, ucapan buat cik ika yang baru sahaja menjadi tunangan orang,
1. aku doakan kau bahagia bersama keluarga dan si dia tersayang
2. tabah hadapi cabaran memasterkan diri
3. stay keep in touch dgn aku --> yang ini wajib!!
4. kawin nnti jangan lupa jemput aku, walaupun aku tatau aku bleh pegi tak...
5. may allah be with you always dear...

aku cilok gambar tunang dia,

sebab aku suke gambar ni, ekekeke....

dan yang paling penting, gambar ini
a big congratulation ika

notakaki : tgk orang tunang, aku taknak tunang ke? hukhukhuk....masih menanti dipinang orang...hauuuu...buah pinang adola...

Comments

siti ika said…
i love u lah ain! hehe.. aku doakan kau pun bahagia dengan si dia.. =) sape nama dia? leo ke ape tu.. aku penah baca ko tulis pasal dia . hehe..
therosputih said…
ika
ahaks...i love u tu...hakhakhak...

nama dia? hehehe...malu lah..hikhikhik

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing