entry tergendala --> sekitar sambutan hari guru peringkat sekolah

sebelum tu, sekali lagi nak wish selamat hari guru untuk aku sendiri, kawan2 seperjuangan sekalian, dan buat sume guru di malaysia...

perkenalkan, ini pengetua aku

see...majlis sambutan hari guru peringkat sekolah
Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara

skuad itam putih

me in black and white

ngan kawan sebelah kerusi

kenapa aku pakai black and white? hahahaha...sekolah aku ni ada tradisi, sume guru baru, tak kisah la baru posting ka, baru pindah ka, apa saje, janji baru, kena buat persembahan KOIR sempena HARI GURU...dan aku, dengan bangganya menjadik KONDUKTOR untuk KOIR GURU....memang sangat lahabau namanya....kami kena koir 3 lagu, yakni lagu tema hari guru, Guru Pembina Negara Bangsa, Guru Malaysia, dan Pendidik Bumi Kenyalang...perghhhh...basah ketiak aku duk menebar roti jala kat tengah2 pentas tu...

gambar? belum cilok lagi ngan guru2 lain...nnti dah dapat, aku hupload ek....aku janji...errr....korang tunggu je lah....

penerima anugerag guru cemerlang
cikgu ni ngah sarat peknen, tp tercover dek kepakan tangan students itu

sempena hari guru peringkat sekolah aku, pihak sekolah ada la bg sedikit sumbangan buat sume guru, hadiah tajaan koperasi sekolah, hadiahnya....produk TUPPERWARE yang memang dr dulu menjadi pojaan hatiku...

aku dapat ni,

tapi frust wooo...sebab aku cikgu dapat ni,

huaaaa....aku yang wrap hadiah2 ni bersama2 guru yang lain, terkebetulan ari tu aku takdak keje, aku tolongla, aku ni bukan apa, takleh tgk aktiviti2 membungkus ni, aku minat....masa ngah wrap2 tu, aku punyalah dah jampi serapah kat tumbler2 sekalian, dgn harapan, masa hari guru nnti, adala satu tumbler tu menyinggah ke tangan aku, tp nak buat mcm mana, hampeh sume tu....dapat bowl tu aje...alah...janji dapat kan...

okeh, sekian...itu baru aktiviti sambutan hari guru sebelah pagi, petangnya ada lagi, tapi aku takdak gambar, kena mintak ngan cikgu2 lain...tunggu eh...aku stori...ngah semangat nak berstori mori nih...

notakaki : hari guru pertama aku jadi guru betul2 guru walaupun masih belum confirm...hehehe

Comments

mekchu said…
alamak.. cane lak mekchu bleh terlepas nak wish selamat hari guru ni.. walau pun belum confirm, tp anda telah lama layak.. u deserve it!!
therosputih said…
mekchu
adeh...seram sejuk baca komen mekchu...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing