surat chenta untuk cikgu ain


kualiti gambar sangatlah dikesali

tetibe je aku dapat surat cinta dari pelajar aku...hadoila...nak tergelak sampai berguling-guling macam ditembak ngan senapang gajah daa je bila bace surat tu...aku baca kuat2 kot, kawan2 seangkatan yang duk area meja aku pun boleh dgr, saje je bace kuat2 suh dorang dgr sebab dorang sume tahu pasai po aku dapat surat cinta tuh....

alkisah...aku kan baru2 ni diobserve oleh ketua panitia aku dan hasilnya, simple but deeper, T.E.R.U.K. dan aku tak salahkan pelajar aku, aku diam je, aku anggap sume tu berpunca dari aku yang tak pandai nak mengajar jauh sama sekali mendidik mereka...tapi ada sorang cikgu ni beriya back up aku, dia pegi sound students aku tu, aku tatau pape pun....

tau2 je, dapat surat chenta...dorang sume minta maaf ngan aku sebab dorang dah bertindak kurang ajar dengan aku...itu yang dorang cakap, bukan aku...

notakaki : ngah termenung...nak balas ke tak surat chenta itu...ahaks...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing