terkejut sampai menangis atau menangis sebab terkejut?

semalam, ngah landing2, ngan mata memang dah tahap lumpuh, aku memang ready maut untuk menidurkan diri ini...baik punya posisi, sekalik....

DANGGGG!!!!

perghh...bapak ah kuat bunyik tu, kalah bunyik lagu hindustan bila mana aku pasang masa ngah bawak kete....aduh...aku ni sensitip sket bab2 bunyik2 nih...lemah semangat mak ni nyah oi....

mata aku dari yang lumpuh terus bleh lari pecut 100m -->penggunaan gaya bahasa personifikasi ye adik2 sekalian pas dengar bunyik tu, seraya dengan itu...air mata mengalir...sobsobsob

adeh...aku tatau kenapa dan mengapa air mata tu mengalir, tinggal tanda tanya...adakah disebabkan aku terlalu terkejut ngan bunyik kuat tu atau terkejut pastu nangis....errrr...bukankah sama je maksud di situ kan? huh...jentik bulu idung karang...

tapi jauh di sudut ati aku, aku rasa aku tau nape air mata tu mengalir....aku takut sangat....laaa...penakot ropenya aku nih...huh....kantoi...

notakaki : sedih, terkejut, takut...sebab tu tak suka tido sorang2

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing