selamat pengantin baru

special and warm wish dari aku, khas buat satu2nya adik beradik lelaki aku, tak lain tak bukan, abang aku yang tersayang...selamat menjadi suami kepada pasangannya pada 29hb mei 2011 yang lalu dengan hanya sekali lafaz...

syukur alhamdulillah...perkahwinan ini sememangnya sangat2 dinanti dan diraikan oleh kami semua...yelah, satu2nya anak lelaki dlm kuarga aku...hehehe...

aku sebenarnya nak hupdate psl cite ni awal2 ari tu lagi tp sbb tenet yang sangat slow, sume tergendala...nak hupload gambar pun tak dapek...aduh...sayang...banyak gambar cantik2...takpe2....tunggu tenet laju, aku hupload sume gambar yang shanteq2 hokei...

selamat pengantin baru abe

notakaki : jangan tanya bila lak turn aku sebab aku dah jenuh nak menjawabnya....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing