biarlah birthday dah jadik belated pun

tengok ni...apa aku dapat...

sekeping kad, dan 2 batang pen merah...tu rotan tu takdak kena mengena langsung ngan hadiah hari jadi aku hokeh...saje je nak tayang rotan...

teringat pantun zaman kanak2...
pen merah pen biru 
u marah i love u

meh tgk isi dalam...
walaupun hanyalah sekeping kad biasa, tapi dia tetap mempunyai sentimental value yang tak dapat punya kat tepi2 jalan nih...satu2nya yang ada...

nampak tu...kepada Cikgu Nurul 'Ain....yang paling mahal, tandatangan tulus ikhlas dari tuan pengetua...hohoho...bukan senang nak dapat tanda tangan dia, aku senang2 je dapat...hadiah birthday....kalu aku tau hadiah birthday aku adalah tandatangan dari pengetua, kompem aku suh dia sign surat permohonan loan aku...hakhakhak...belum pape dah nak tambah hutang...hohoho..tettttttttttttt.....aku gurau je lah...tak kuasa aku nak menambah hutang yang ado skrg ni...kekgi aku je yang nan hado...

notakaki : terima kasih pada semua yang telah wish birthday aku baru2 ni...tak terbalas semuanya...terima kasih...

Comments

siti ika said…
wow.. seronoknya dapat kad dari pengetua.. mesti semangat nak jadi guru berdedikasi lepas ni. hehe
therosputih said…
ika
berdedikasi la sangat kot...yang penting katt sini, tgk mcm mana pengetua tu menjalankan tugas dia sebagai pemimpin? pandai kan dia mengambil hati pekerja dia...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing