ini rupanya sebab aku terbizi seketika

megi ado, sos cili pun ado
mai beli mai beli

mini funfair
hamboi2....khusyuk hang nengok

errr...jual t-shirt ka kak?
pasukan pancaragam daaa...tu sume sejarah t-shirt mereka...ooooo

eh...pandu puteri lah....ahaks...patutlah mcm kenal
unit uniform aku ropenya

best presentator 2011, pertandingan robotik bertempat di usa
smk bintulu mewakili malaysia

buat apa tu bang? nak bersilat ke?
tgh tunjukkan skil membuat batang kayu

sebahagian khemah yang ada

baru2 ni, sekolah aku menganjurkan hari bertemu pelanggan dan ekspo kerjaya 2011 bertempat di sekolah aku...sangatlah meriah, mcm2 ada, even pertandingan karaoke pun ade...best gile...yang tak bestnya, dorang pakat nyanyi lagu iban...mane la aku paham...tp rentak muziknya best jugak...hehehe

setiap panitia ada bukak tapak pameran, pamer alat bantu mengajar masing-masing, pertandingan modul, mcm2 lah...pendek kata, tak menang tangan guru-guru ni buat sume tu...letih wooo...

aku pun tak ketinggalan jugak terlibat ngan sume tu, ni adalah antara bahan pameran yang aku pamer, tak de lah gempak mana pun, bahan bantu mengajar untuk budak kelas peralihan....


aku lukis sendiri tu

notakaki : hari yang best tapi penat bila memikirkan semua usaha yang telah ditabur sebelum, semasa dan selepas semua itu....phewwww

Comments

white rose said…
ain...
selamat pagi cikgu...

kakaka...

SELAMAT HARI GURU...

pandai kau melukis ye...
therosputih said…
white rose
selamat hari guru jugak utk akak....

melukis? hakhakhak...terpaksa memandaikan diri sendiri....

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing