cuti sekolah bermula

yiehaaa…seronok gile bila cuti sekolah bermula nih, banyak agenda tergendala yang nak dibuat kat kampung insyaallah dapat dilakukan dengan jayanya…ahaks….tapi aku lupa sesuatu…bila aku balik kampung, maknanya aktiviti bertenet aku jugak terpaksa dihadkan dengan terpaksanya…owhhh tidakkkkkkk…

korang sume silalah simpati ngan keadaan aku hokeh…dengan menggunakan berukband yang ada, kapasiti kelajuan yang terpaksa aku hadapi adalah seperti berikut,

1. nak log in blog = menghabiskan nasik sepinggan


2. nak check email = pegi toilet, berak, siap berak pun belum tentu dah siap loading

tu dua contoh yang aku nak share ngan kalian sume, tu baru tunggu loading beb, belum lagi masuk nak view page lain, senang cite…takpayahla kau nak berangan dapat terjah blog kengkawan yang lain apatah lagi nak mengedate benda2 lain…aih…

pendek kata, kalu dah kat kampung nih, tenet yang ado…hidup segan mati takmau beb…menyampah aku…

notakaki : punyalah ada cerita menarik giler utk dikongsi bersama tapi hampeh…tenet mendownkan aku….

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing