meeting di tengah ari jumaat

korang penah gi meeting di kala orang laki islam berpusu2 ke supermarket masjid? 

hah...kat sekolah aku ni, memang dah jadi trend agaknya, suka buat meeting di tengah2 ari jumaat...eh jap...korang jangan nak jadikan ini sebagai isu plak...kang tak pasal2 plak aku dituduh memprovokasikan keadaan...takdak niat pun eh nak buat mcm tu...korang jangan nak memandai...

berbalik kepada tajuk yang nak aku cite kan kat sini, sekolah aku dua sesi, sesi pagi ngan petang, kalau meeting tu melibatkan cikgu dari kedua2 sesi, sangatlah susah nak buat perjumpaan, masa yang ada hanyalah malam...kalau taknak buat malam, so, kebanyakan cikgu yang kena uruskan masa akan buat meeting tgh ari jumaat...cikgu2 lelaki yang islam tak diwajibkan datang, kan ada kelonggaran di situ...

tgh ari tadi, aku ada meeting, start kul 1 smpai dekat2 kul 2...sebelum gi meeting td, bleh plak aku buat2 sengal ngan sorang kawan aku ni,

errr...aku nak gi semayang jumaat, tak wajib gi meeting

notakaki : meeting sebelum cuti...huh...sangatlah mencabar minda dan jiwa raga sekalian...

Comments

Anonymous said…
akak ros putih kan cikgu yang baik. jgn lah ponteng ponteng meeting eh. hehehe
therosputih said…
k_own
baik sangatlah aku ni..huh...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing