jadual masa berubah

ngam2 sebulan aku menghilang, sekali...tetttt...toing...naik satu entry ari ni kan...hahaha...

ramai kawan tanya aku sihat ke tak, life macam mana, dan dot dot dot...macam2 lagi...overall, aku sihat...alhamdulillah, masih boleh bertahan...

nak dijadikan cerita, naik aje pas cuti raya itu ari, aku start bertugas...jadik...haru sketla life, nak2 after bercuti berbulan2 lamanya, dah biasa berkepit ngan anak, tup2...nak kena berkepit ngan anak orang lain plak, mana masa nak makan, mana masa nak tidur, mana masa nak uruskan hidup, sume tunggang langgang beb...langgar sana, langgar sini...sangatlah tingtong aku rasa, tapi syukurlah...sume tu aku haruni setakat yang terdaya dan termampu...lega sangat diberi kekuatan seadanya...

paling tinggi dugaan adalah bila mana time tu kau nak mula kerja, sekalik...pengasuh alia demam, dan tak boleh nak jaga alia...peh...ari pertama kerja, aku dah mc...hauhauhau...lahabau sungguh sekolah aku ni dengan adanya cikgu macam aku nih...nak wat acanner beb...last minute kot dapat tau, jadik...memang no back up plan la...

ari kedua, yakni merangkap ari pertama aku kerja...alia plak demam...mak aih...dua ari dia demam yang aku rasa agak teruk demamnya kali ni...syukur, ari ketiga tu, demamnya hilang...tapi tetibe je naik ruam2 merah satu tubuh dia start ngan muka, perut, belakang, tangan dan last kaki...sume orang cakap tu campak, tapi bila consult sama itu doktor, dia kata bukan, just allergic saja...aku pun, taktau la kan...dua ari jugakla ruam tu bertenggek, ari ketiga dah okay dah, lega sangat mama ni nak oi...

minggu ni, aku mengharapkan sumenya berjalan seperti yang telah dirancang...

                     

*nampak cam kosong je kan meja aku? hahahaha....kosong sebab nak amek gambar punya pasal je ni, tak tengok belah kanan tu, melambak buku kerja budak

dannnnn...dah lama jugakla aku tak terjah menerjah blog kawan2 yang lain kan...adoila...ape citer korang sume...farah, kompem perot dah maju ke depan dah kan? mimie, mesti tgh kalut dan super duper bizi siapkan pape yang patut sebelum kahwin kan? cik puan azliejah, hah...tak habis lagi ke raya? kak jassnani, fiyya macam mana dah sekarang ni? kak adyna, macam mana dengan kerja? deqla, ape cerrr? dann...ramai lagi la yang aku nak tahu perkembangan kalian sume...

notakaki : tak sabar nak habis sekolah sebab nak peluk alia, owh...hahaha
  

Comments

Unknown said…
ye deqla di sini....huhuhu... deqla x sht la dear.. demam ni.. mc 2 hari tp hari ni dah masok keje.. nk wat camne koje byk....kamu sihat ke dear? ambooii lama betul menghilang eh.. rinduu sama kamu tau.. huhuhu..

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing