masa rehat = update blog

cerita hari selasa lepas tapi ari ni baru nak publish, bolehkan aje lah...hahaha

okeh...baru pas basah ketiak jerit2 kat budak suh duk diam2 atas kerusi masing2, sambil nak menerangkan maksud segitiga sama kaki...dah cakap dah kaki ada dua, jadik segitiga sama kaki adalah segitiga yang dua sisi daripada tiga sisinya adalah sama panjang...punnnn...ada lagi duk meleret2 pasal alien si kaki panjang sebelah...hadoi...sabar jo lah aku nih...

sekarang nih ngah rehat, jadik...sambil mengendurkan kekejangan kaki sendiri, sempat jap la aku syiok sendiri depan kamera...hahaha...takpekan? hihihi...

alkisah...nak ler ngajar depa cara lukis segitiga pakai benda alah protraktor sama jangka lukis seperti yang telah dirancangkan dari minggu lepas, tapi sadis...tak menyempat...sedih aku...objektif pengajaran tidak tercapai...hukhukhuk...

                     

penat je 'orang suruhan rasmi' aku turun naik tangga pi pinjamkan benda alah ni untuk aku, last2...tak sempat nak guna...hope esok sempatla nak ajar depa kan...dah berkobar2 dah semangat aku nih, mengalahkan semangat nak sambut kemerdekaan dah...

                    
ni plak muka cikgu yang sengal itu...syiok sendiri, snap gambar sendiri...hahaha...mentang2 takdak orang ari ni, ada aku sorang je kat bilik nih...syiok la kau nak pose2...huh...

notakaki : atas meja berlambak pbs yang nak kena semak...

 

Comments

Unknown said…
hehe selamat mengajar kak.
x taulah sama ada ain yang busy atau farah yang busy, ni baru berkesempatan datang sini baca blog... tapi dua tiga hari ni teringat kat ain...serious tak tipu punya...hu hu hu...
Unknown said…
masa rehat bkn update blog je.. smpt pulak snap pic sendiri..haha..
Cik Puan said…
Hamboiiiiii....cekgu...kemain pose yea...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing