cerita basi cuti sekolah yang lalu

nak termuntah bila ngenangkan perkataan basi...kihkihkih...sorry lah yer...alang2 ada terselit gambarnya dalam memory henset nih, jadik rasa bersalah plak kalau tak share kat sini, sebab dah niat ari tu nak hupdate...

maka, ku turutkan kata hati...semoga mati dalam iman...

alkisah, masa ronda2 kuantan dengan roomate...errr...alkisahnya jugak, satu2nya adik yang aku ada, tak lain tak bukan si debab (bukan nama sebenar) baru je check in kat kuantan, further her study...jadik, rasa cam tak kena je tak nengok2 dia kat sana...roomate pun on je time tuh...apalagi...jom...

tengah pusing2 kuantan, sekalik ada brader polis block kitorg nya jalan...nak2 plak, kete kitorg kat depan traffic light gitu...mula2 tertanya2 la jugak kan...kenapa diblock kan...


dalam kete, mulut dah buat spekulasi macam2 dah...kerabat diraja nak lalu lah, perdana menteri nak lalu lah, eh...macam2 lah spekulasi yang dibuat...alia pun tak senang dia bila mana  kereta tak bergerak...

sekalik, nampak bendera pahang berkibar...tak lama pastu, dari jauh nampak nih..



nampak tak piala apa tuh? hahaha...walaupun aku bukan rakyat pahang, tapi aku lah yang paling excited dalam kereta duk lambai2 tangan kat depa tuh...nampak zainal abidin...first time kot nampak zainal abidin live...kahkahkah...

terus lupa nak snap more pictures...maka, 3 keping ini ajolah yang sempat den tangkap...

notakaki : aku tak minat bola pung tapi layang jugakla sekali sekala tuh

*okay, lega...sebab dah tunaikan niat untuk hupdate story nih, kihkihkih



Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now