Wednesday, June 25, 2014

matematik tetap di hati

Views
dah nama pun cikgu matematik, kompem la akan buat statement tak hengat duni macam kat atas tuh...kalau cikgu sejarah, maka sejarah lah jugak yang dikenang2 disebut2 itu...

sasau sket petang ni sebab badan dah sangat penat...start dari kul 10 pagi tadi buat kerja tak berenti2 sampai ke la nih...adui...letih kaki penat otak...

baru pas keluar dari kelas maths, ari ni aku buat kuiz..tajuk integer, bab 6 tingkatan 1...bukannya nak berkuiz mana pun, tapi sebab nak tengok gaya penulisan ayat matematik dorg, sebab itu ari aku ada tegur, "jangan tulis macam tu tapi tulis macam ni" taaaaaapi...last2...jenuh je aku tgk kertas dorang nih...dibuatnya jugak berkali2 kesalahan yang sama itu...hacait...nak kena kungfu ngan cikgu ka..????

ni baru tengok2 kertas dorang nih, belum start semak lagi...




ada lebih kurang 30 orang pelajar = 30 helai kertas yang perlu disemak...*pengsan

notakaki : doakan aku berjaya...dipermudahkan segalanya...

3 comments:

mirza syazwina said...

biasala murid-murid..hehee
cayok2! ^_^

husna zahidi said...

hehehe..selalu dgr keluh kesah cikgu yg kurang rajin bab nak semak kertas jawapan..:p

Sya Mimie said...

fuhh, pening nengoknya.. hihi