Monday, June 23, 2014

outing malam

Views
ini cerita semalam punya cerita...

alkisah, balik sekolah tu, tekak aku rasa nak makan ayam halia...apa lagi...nak buat sendiri tak bape sedap macam kat kedai (sebenarnya tak pandai masak ler tewww)...

apalagi...jom makan luar...

sebelum makan, snap patplohpat keping gambar, tapi tepek sini dua kehping, bukan apa...takut nanti korang yang membaca termuntah...kihkihkih

alia dan mama


bila tengok balik gambar2 ni, rasa macam dah besar dah anak mama yang sorang nih...syukur alhamdulillah punya kekuatan untuk menikmati saat2 indah bersama amanah allah...

lupa nak snap gambar menu, haha...sebab sampai2 je menu, terus mencekik...alhamdulillah, kenyangggg...

notakaki : malam ni belum bincang lagi dengan rumate nak makan apa...


No comments: