edisi cite lama

smbung sket tajuk hentry kasik panjang

edisi cite lama tapi baru nak cite

korng perasan tak, masa awal2 puasa, toksah fikir panjangla...ari pertama puasa, penuh berderet meja depan jual kad raya...padahal, bukak puasa pertama pun belum lagi...sbb tu lah 2,3 ari nak puasa tu, susah bebenor nak beli kad hari jadi...huh...rasa mcm beli barang terlarang lak...yelah, tanya abg jaga meja tu, kad ari jadi takde ke bang...dia dgn selambanya jawab, hbs musim dah dik...mak aih...nak je aku mogok time tuh, yelah...nak mogok besar2an bwk sepanduk tulis

ari jadi bukan ke org sambut ari2, mana bleh jawab habis musim, tak boleh tak boleh

so, aku terpaksala meredah hutan belantara, merenangi lautan berapi metafora jerk ek jangan pecaye semata2 nak dapatkan sekeping kad ari jadi...nasib ada la satu kedai ni ada jual walaupun tiang pamer kad tuh dah duk kat belakaaaaaaaang sekali...takpe2...janji aku jumpa dan yang paling menggumbirakan ati aku bagai nyanyi lalalalala adalah...ada satu kad ari jadi tu yang bila aku pegang tgk for the first time, aku berkenan...kata2 dia...huh...menepati citarasa aku...maka aku pun terus beli...mission complete!! bagus!!

so, alang2 dah banyak kad raya terjual tu kan, aku teringat la kat kawan2 aku yang jauh di mata tapi dekat di hati...satu2 terbayang hah...aku pun beli lah a few cards yang aku rasa cantik, pastu tulis ikhlas dari hati aku...aku habiskan satu hari satu malam fikir nak tulis apa...hehehe...mmg tulus ikhlas lahir dari ati ah...pastu aku pow ayah aku bab setem nya...hahaha...akulah anak yang paling bagus...ngeh3

inilah kad2 raya itu

takdelah banyak sangat, tp mmg khas utk insan yang aku rindui dan sayangi selalu...harap2la korg dapat ek...sbb aku da manderem siap2 da atas kad2 tu sume...ngeee...abg posmen pun kena tempias menderemnya jugak....

notakaki : thanks pada mereka yang menghantar kad raya pada aku...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now