Saturday, December 24, 2011

cuti sekolah dah nak habissssss

Views
sedar tak sedar, dah nak berpenghujung upenya cuti sekolah kita...wakaka...dah ready ke cik akak nak mengadap bebuku yang menimbun? huh...aku? tak kuasa kot...aku lebih rela mengadap bebuku benang yang menimbun...

dengan cuti sekolah yang masih bersisa nih, ni lah masanya utk mengumpul bekal utk dibawak balik ke bumi sarawak...tp sadis kot, kalau usaha pengumpulan itu terbantut dek cuaca yang agak kritikal...hujan je manjang....acamno den nak jenjalan...dah kena tempias, aku dah demam2...apakesssss...

kalau bebudak sekolah, musti kome sume gumbira kan dah nak bukak sekolah, bleh jumpa kengkawan, borak sampai cikgu masuk kelas pun tak diherankan kome....cikgu pun berat ati nak masuk kelas kome tahu...cikgu tu semestinya aku sebab aku je cikgu yang senget...errr

takmo lah mengomel panjang sangat, nak gi praktis pegang pen dan menulis...dah lama sangat tak pegang pen nih...

notakaki : pen pun dah ilang, camno nak praktis?

2 comments:

hysman said...

hahaha... jgn lupa test sain skali utk sain SBPA.. hehehhh...
bbdk suka naik skolah bkn nk blajo kak,tp tak sabo nk pkai kasut,baju baru.... hahaa... sabo kak,tugas mendidik tuuu.....wlupun jauh niat tu suma pahala.. ewahhh!!! hehehh

therosputih said...

hysman
dah cukup sabor dah ni dik oi...kalau tak bape nak sabor, ntah ke mana dah akak duduk skrg ni...ahaks....