bila mak start membebel nyah oi

kau aku atau aku kau

untuk apa semua ini
segalanya sudah tertulis
dengan jelas dan nyata
kau adalah kau
dan
aku adalah aku
tidakkan bisa bersatu
walau di alam maya
jika harapan semalam
sudah terkubur buatmu
apa lagi mampu ku katakan
aku tetap di sini
memegang kata hati
harapan itulah
kekuatanku
untuk meneruskan perjuangan
di medan derita
jangan diragui lagi
wahai kekasih hati
pergilah jika itu mahumu
tinggalkan aku di sini
aku rela
menunggu maut menjemputku
kau dan aku
tidak kan bisa sehaluan lagi
selamat tinggal sayang
tuturkanlah kepadaku
untuk yang terakhir kali
aku bahagia denganmu sayang
cukup bahagia


aku copy dari blog aku yang nan hasil nukilan aku...motip? saje2...errkkkk...kau tak percaya nyah? kau cakap musti ada pape? hmmmmm...mak mcm biasa, "no komen please" agagagaga...bajet aku nih siti norhaliza kah? huh...tang siti jo yang mak ada nyah, nurhaliza tuh nan hado...

jari jemari mak yang tulus mulus cantik comey gebu2 nih tetibe je nak menari-nari ini malam...amek mood tahun baru gamaknya, mak pun tak bape nak paham gak,jadik...kau nyah, toksah haru biru duk tanya mcm2...kau bace udahla...dah hbs bace, drop comment...senang cite...sambil buat kuih koci pun boleh nyah...

alang2 dah tshashul shebut pashal tahun baru nih, mak nyer harapan kan nyah, mak harap mak dapat menulis dan menulis dan menulis lebih banyak lagi...dan paling penting, semoga internet mak di hujung jari hujung kaki hujung rambut sume complete nyah oi...beso harapan mak tuh..lagik beso dari perut mak gajah mengandung...

udah2 lah tuh mak melalut, dah sampai ke laut dah pun...motip sebenar entry nak share psl mainan kata di atas tu je, tp...kau tgk nyah...dah bape perenggan dah dapat? errrr...dah2...rentikan!

notakaki : sambil2 nak rentikan entry pun sempat lagik tulis notakaki...okeh dah...fullstop...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing