baru lima hari

tengok last hupdate entry, 20hb, hmmm...baru lima hari hupdate rupanya...tp mcm dah berbulan, dan mcm2 jadik ngan life aku...untuk dikongsi, rasanya tidak ada yang sudi untuk mendengar, sebab ini adalah rahsia hati...mana bulih2 share maaa....

semalam, ada satu benda yang terjadi dalam hidup aku, dan ini adalah sesuatu yang tidakkan bisa aku maafkan sampai bila2...sedangkan nabi memaafkan umatnya, maaf...aku tidak semulia baginda, dan tidak sebaik baginda...

once you've touched me, i'll never forgive you for what you have done....for the whole time, i've never talked to you, never looked into your eyes, but then, this is what you have gave to me? thanks...and you know what, i'll be haunting every inch of your shadow

notakaki : nak je aku publish apa benda yang aku maksudkan itu, sebab i've done nothing wrong to you

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing