titik mula

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca therosputih, tanpa kalian, tak mungkin therosputih mampu bertahan sehingga ke hari ini kan...terima kasih atas sokongan anda...

ari ni ari jumaat, errr...sume orang dah tahu kan...tapi aku nak jugak mention kat sini...sbb ari ni, aku memulakan sesuatu ekspedisi yang aku panggil, "ekspedisi mencari identiti"

tak paham? mmmmm...its hard for me to explain it as too many things happen in my current life...dengan ujian kesakitan yang ada, dengan ujian sekeliling lagi...benar2 menguji kekuatan dalaman aku...aku selalu cakap aku kuat, aku kuat sebab tu je yang senang dan mudah utk aku sebut...utk bertindak kuat, untuk menjadi kuat, bape kali tah aku surrender angkat tangan, tak sanggup...tp, do i have any choice to choose? of course la tak ada...weather i like it or not, i still have to feel the life...eventhough its suck...

aku dah lama lost dalam dunia yang sedang aku jalani...mungkin kehijauan dan keindahan bumi tuhan boleh beri aku ilham untuk mengenali siapa diri aku yang i used to be before...mungkin...

notakaki
allah...ampunkan aku...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing