cantik suami cantik isteri

dapat ni dari fb...menarik sangat untuk dipanjangkan melalui blog plak...

                                      

isteri : saya ni dahla tak cantik, masak pun tak bape pandai, pastu menjahit pun malas...

suami : semua tu kan boleh dipelajari

isteri : cantik pun boleh dipelajari gak ke?

suami : ye...cantik tak semestinya luaran sahaja, yang penting cantik dalaman...hati bersih...

isteri : boleh ajarkan saya untuk jadi cantik, pandai masak, pandai jahit?

suami : nak pandai masak, pandai jahit...saya hantar ke kelas masak, kelas menjahit...untuk cantik, saya ajar awak agama...

isteri : terima kasih...

notakaki : banyak sangat tengok cerita melayu kot aku nih, hahahaha

Comments

sangat sangat betul tu ain... *_^
Unknown said…
betul.. deqla pun cuma hrpkan dia bertggjawab dan setia.. x pandai masak xpe.. yg penting rajin masak dan ingin belajar. ;)

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing