Tuesday, October 1, 2013

sepah tanda rajin

Views
ini cerita petang semalam punya cerita...tapi gua baru nak publish ini ari...

                            

okay...hamek kau...ini baru suku meja, tahap kesepahan dia, jangan diungkit lagi...belum tunjuk yang lagi tiga suku, lagi haru jawabnya...orang lain tengok meja aku, serong jadik jelingannya...miahahahaha...nak buek camno...tengah buat kerja la katakan...

dannnnn...aku ni plak, jenis yang kalau buat kerja, sume benda nak kena duk depan mata...'sume benda' itu merangkap buku2 rujukan, kertas tu, kertas ni...senang nak rujuk masa buat kerja tu kan...tu sebab jadi sepahannya tu...

kan ke betol aku cakap tu, SEPAH TANDA RAJIN...betol kan betol kan...tu baru tunjuk meja, belum tunjuk muka orang yang rajin tu...nak tengok? meh aku kasik tengok muka orang rajin tak hengat tuh...

                                                   

sengaja buat versi hitamputih...motip? nak kasik blurr2 sket tang eyebag tuh..dasat kot...nak kata berjaga malam, tak jugak...aish...

dan ini plak...hasil pam yang pertama untuk hari ni...ari ni tak sempat nak pam siap2 kat rumah sebelum datang sekolah...sebabbbb...aku terlajak tertidur sama2 ngan alia...patutnya kul 4 tu dah nak bangun, tapi alia nak menyusu...jadik baringla sebelah dia...huh...apalagi...sambung lena yang ada...terjaga jam 5...alaaa...dah lewat dah...

                                                    

alhamdulillah...rezeki alia...dapatla kumpul lebih kurang 4oz...buat bekal untuk pengasuh esok2 nanti kan...okeh...sambung buat kerja...

notakaki : ari ni start PMR, selamat maju jaya untuk mereka yang menduduki PMR 2013...dan ari ni jugakla aku kena datang sekolah sesi pagi...alia pun pepagi dah kena duk ngan pengasuh...


   

2 comments:

Deqla Manjew said...

amboiiii.. tayang muka org rajin nmpk..hihi.. alhamdulillah..byk gak tu hasil pam... untung alia.. ;)

cik azLyzah⊙.☉ said...

wahhhh...kenyang alia banyak bekalan nye..hihihi