Wednesday, January 29, 2014

cootie

Views
pehhh...pada yang duk baca entry nih, jangan jeles eh...kali ni, cuti raya cina ini kali, gua balik kampung...miahaha...walaupun kurus poketku, totap somangat nak balik...

ekceli, aku sangat mengantuk nih...penat bangun pagi basuh baju, tiga trip kau tau...penat penat penat *baca dengan nada upin ipin tu

cuci mata hupdate sini, sbb bila menaip cenggini, kurang sket ngantuknya...

owh ye...banyak komen aku terima pasal kopiah kait dengan nama...ekceli, sehari je dah blh siap kopiahnya, tp sbb aku takdan masa nak ngadap jarum kait, tuntutan kerja beb...so, pada yang berminat nak tempah, amatla dialu2kan...

email je aku
nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com

3 comments:

Sya Mimie said...

selamat bercuti ain.. :) sy pun balik kmpung jgk.. jmpa suami..hehhe

Cik Puan said...

selamat bercuti ain..semoge selamat sampai ke destinasi ye..

ayut said...

Cuti kg lma ke ain?blik bile ni?