Thursday, January 9, 2014

mior kilauan emas 3

Views
jsape sini yang layan kilauan emas 3 tahun lepas? miahahaha...nak kata aku nih layan idok ler layan mana, tapi suka sangat tengok aksi mior, tambah2 lebar sengehnya bila mana mior menang kilauan emas 3 tuh...untung badan...dapat kete sebijik kan...

                                                       

sebenarnyakan, ada maksud tersirat sebenarnya nape suka kat mior nih...tak nafi la, suara dia memang rock beb, wa pun rock, wa suka dia beb...tapi jauh di sudut hati, aku suka mior nih sebab muka dia iras2 seseorang yang aku kenal...hahaha...sebenarnya tak de iras langsung pun, tapi kenapa tah, masa aku mula2 tengok penampilan mior dalam konsert kilauan emas tuh, aku terus teringat kat seseorang yang aku maksudkan itu...

kalau tengok gambar, pehhh...tang mana tah irasnya tu datang...tapi kalau tengok cara dia bercakap, senyum...hmmmm...mengingatkan aku pada kenangan lama...

                                                      

                                                       

bikin aku terbang jauh menjejak kenangan...haktuih...jangan sampah keluar segala metafora melankolik yang ada sebab sume tuh hiperbola jer...

semalam masa ngan stay up buat kerja, astro prima siar ulangan konsert kilauan emas...apalagi...terus aku tersentap...lamanya tak jumpa dia, tengok dia, sentuh dia...aahhhh...pendek kata, memang tersangat lama, dan taktau masih adakah ruang itu suatu hari nanti...

hoiiii...apala yang kau merapik nih ain oi...sadar diri sket...berpijak pada alam yang nyata...udah2 ler tu melayan cerpen cintan cintun karam hati...hahahaha

*inilah jadinya bila tak cukup tidur pastu termimpi yang bukan2, membawa2 jadinya...biol!!!

notakaki : macam nak nyanyi lagu khai - dambaan pilu jer...miahahahaha...




3 comments:

Cik Puan said...

cik pon ade layan kilauan emas ne....mior yang ade anak 7 tu kan...
soara die sodappppppppp...Cik pon suke..

#psssttt...lame tak berentry..kemane hilang??
Baby alya amcm sihat???

Deqla Manjew said...

alamakk.. x brapa cam la pulak dia ni.. mcm muka zamani slam jer yg pakai baju merah tu.. hihi..

ayut said...

Penah tgk skali je.....tp tu tgk2x gitu je...hihi.xknal pon nama2x ye..kurang promosi agk ye.