Monday, March 17, 2014

pink tetap di hati

Views
     sape tengok buletin utama tadi? miahahaha...aku sebelum jam 8 lagi dah terpacak...apa taknya, sebelum tu layan cite apa tah tajuknya...takdelah layan mana pun, lps solat bagai, rest2 jap...layan la 10minit yang terakhir tu...kikiki

dannnnnn...sekalik, buletin utama...perghhh...terus amek enset snap gambar...kikikiki...dan2 hupload kat fb...*gediks

                             
*caption : hensemnya saiful nizam pakai kemeja putih tie pink...auww...

*gelakguling2* oh yer...kepada isteri saiful nizam, aida...cheq mintak hampun yer...cheq hanya memuji keindahan ciptaan ALLAH, bertuah dapat suami hensem, isteri chanteq...semoga ikatan chenta semakin hari semakin hebat...

punyala aku minat pink sampai terbawak2 dah sekarang ni...oh my...dah dua tahun dah raya pakai kaler pink, tahun ni cadang nak pink lagi...*pengsan

syiok pakai pink sebab dapat geng dengan alia...kikikiki

owh yer...bila dah hupdate kat fb, terus kawansampaimati aku sorang ni komen, kikiki

                            

yang atas tu komen dia, yang bawah tu komen aku...miahahaha

kawan2 yang kenal aku dah tau dah perangai aku tatkala kesengalan melanda...miahahaha...malam ni mode pink menguasai...huh...

notakaki : hupdate blog memalam selepas gigih menidurkan alia..pehhh...makin panjang akai, takmo tidur selagi tak kena paksa ngan mama






1 comment:

Sya Mimie said...

waaa.. obsesnya mama alia pada pink. siap snap gmbar tu lagi..hehe
sy start pregnant, pink2 xberapa boleh masuk..haha