senyum nampak gigi

nak tengok gambar terbaru anak dara aku yang sorang ni? kihkihkih


nah...ni namanya senyum nampak gigi..nasib ada pat batang je yang atas, kalau banyak lagi,jenuhl nak kasik nampak penuh barisannya...

alia2...ni la lagaknya bila mana aku request ngan dia suh senyum sebb aku nak snap picture, hajat ati nak mms mak aku...tu yang dia posing cenggitu tu..

tepek gambar anak, moh tepek gambar mak di pulak..ekekeke *nak jugak menyelit


anak nampak gigi, mak nampak mata je...alkisah...ni kat hospital bintulu, nak gi ziarah cikgu sekolah kena sakit tibi, jangkit ngan anak murid...sempat lagi ko posing depan pintu wad...ngan dua orang housemate terchenta...rindu korang sangat2...

gambar ni pun housemate aku share, katanya rindu, lama tak jumpa...hehehe...insyaallah, nanti kita jumpa eh korang2 sume...rindu...

notakaki : dah 3hari dah hujan rahmat kat tempat aku, balik sekolah dah malam, liatnyerrr nak mandi sebab air sejuk...hehehe


Comments

Salam.,Senyuman anak2 adalah penyeri hidup kita..hilang penat bila trlihat senyuman mereka :D
Cik Puan said…
comei nye aliya..dah beso dah die....lame tak nampak muke alia kat blog ne...ihiihih
Sherry said…
hehe.. cute pics :D

namesherry.com
Syamimi Saad said…
lama dah tak tengok alia.. dah besar dah anak dara sorang tu..hihi..
siap tayang gigi lagi.. :)

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing