Sunday, June 28, 2009

makan tengah hari?jom

Views
walaupun tak rasa nak makan, hidup tetap kena teruskan...tol tak...

terlihat mereka terkejar2 menyiapkan sisa2 persiapan menempuh detik keramat, sedang aku, hanya diam memerhatikan mereka, terdetik juga, apa yang harus aku lakukan, mungkin dapat membantu mereka walau sesaat...
dah habis ni, makin dasyat konflik yang tah pape...
kenapa nak kena jadi mcm tu, tiada siapa dapat mengatakan apa2...masing2 punya pendirian tersendiri...ada y mengatakan,

"sekali terjebak, akan ku libatkan diri hingga ke saat terakhir"
"aku dah tawar hati gler2 untuk melibatkan diri lagi, lantaklah ape nak jadi pun, aku tak heran, aku tak kisah"
"korang jangan nak wat kepala sendiri plak, dah time mcm ni, masing2 nak lepas tangan, apa korang tak fikir ke pasal orang lain?"
"kalau kau bersemangat nak teruskan, kau teruskan je lah, tak payahla nak libatkan orang lain"

mcm2 kerenah, mcm2 tindakan, kadang aku terasa,

eh, aku ni kat dala tadika ke ape....?

No comments: