Sunday, June 21, 2009

mari menjahit!!!

Views
bosannya, nak buat apa ni ek...ada kain y tak berjahit lg, ma pun dah humban beberapa pasang kain batik y tak berjahit lagi ni, apa lagi, jom kita menjahit...tak susah mana pun, jahit je, redah pape y patut...nnti nak jahit baju kurung lagi, potong2 je, bila tah dapat jahit tepi tu kan...hmmmm...nnti je lah...

2 comments:

enhear said...

rajin betul la kawan aku ni kan2...

therosputih said...

enhear
bukan rajin tapi minat..hehehe