sometimes i do speechless

hey...bukan sometimes i do speechless la, sometimes i am spechess...
ala..aku bukan nak ckp i am spechless, aku mmg nak cakap i do speechless...
salah penggunaan kata betullah, i was speechless ke, tp bukan i do speechless...
alah...aku tak kira, aku tak kira...aku nak ckp i do speechless...

hah...i do speechless...hah...amek kau...menyaksikan kisah mereka, membuatkan kita terfikir sesuatu, apakah itu...sukar untuk dimengerti apakah ia, hanya meneka2 apakah itu...ternyata tiada yang mampu mengatakan apa-apa tentangnya...kegembiraan mereka membawa seribu pengertian kepada insan di sekeliling, adakah mereka turut bergembira atau sekadar menunjukkan reaksi gembira, tiada siapa mampu menyatakan kebenarannya...menjadi seorang pemerhati kadang kala membingungkan diri sendiri...memikirkan pilihan masa depan yang ada...memikirkan kesan tindakan mereka, membuatkan kita terdiam sejenak...speechless or thinking something that we unsure about it?

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing