baca dan jawab soalan ini

rindu sama doktor...owh...doktor...aku rindu kamu...

weih...apa kau nih? mula2 entry, salam tak bagi, terus bg ayat yang tak bape nak mencabar minda di pagi2 hai yang cerah tapi masih dingin...nmpak sgt mood tak bape nak betol nih...

semalam, tak bape nyenyak sgt aku tido, pusing sana, pusing sini, sejuk...pastu rasa tak aman nak tido lelama...motip??

pagi ni aku ada appointment ngan doktor tulang aku...cuak seyh...last jumpa ari tu, sebelum cuti sekolah bermula dgn jayanya, dia ckp nnti dia nak buat xray tulang belakang, ini detail punya xray...pe ke jenis xray pun aku tak bape nak tahu sgt...yang aku paham, xray...hehehehe

skrg ni, aku ngah tunggu turn kat hospital tettttt...tak bleh kasik tau sbb aku ada story mau dikongsikan...

aku pelik ngan sistem pengagihan nombor pada pesakit...aku biasa pesakit sendiri yang tekan dan amek nombor, tak pun, letak kad terus dapat nombor...tp kat sini kan...korang letak kad dlm box dia, pastu nnti dia proses...meanings, dia akan panggil nama kita dan bg nombor...isu yang aku nak utarakan di sini adalah, cara dia amek kad pesakit...

kalau fikir logik orang kampung yang takde spm sekalipun, kalau dah ramai2 letak kad dlm box, apa akan jadi? opkos la kad akan penuh dlm box...jadi, dorang akan panggil nama, mula dgn nama yang kat atas sekali dlm box tu...apa akan jadi dgn kad yang ada kat bawaaaaaahhhhhhhhhh sekali dlm box? hah...kompemla lambat baru nama kita dipanggil...apakah itu dipanggil satu sistem? hmmmm...renung2 kan...

paling aku heran lagi, org2 kat sini takde plak nak bising2 kan? aku sorang je ke yang perasan dan bising2 psl nih? makin kompius aku gini...sape ak tlg jawab? anyone?

notakaki : menjadikan cite yang lebih sadis, kad aku antara kad2 yang kat bawah itu....adiosssss

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing