mode : jiwa kacau berganda

 semalam, sebelum aku lena, sempat lagi hupdate fb ngan status yang tak leh blah, status mamai

disayangi atau tidak, diperlukan atau tidak, 
bukan keputusan perempuan, tetapi keputusan seorang lelaki

pastu, last sblm tido, check email...then tido lah aku sehinggalah pagi tadi...

syukur alhamdulillah masih dapat bernafas....selesai solat dan segala mala yang patut, bukak laptop, de bends nak dibuat...tp sempat lagi bukak fb, check email...


adala 5 orang kawan aku yang like2 status aku...hokey...thanks kalian...de jugak yang setuju ngan aku...

alang2 bukak fb, usha2 la kengkawan yang lain punya status...dan tak sangka...status mamai aku itu pun dimamaikan oleh sorang lagi kawan aku...


hmmm...terfikir sekejap aku...betul ke apa yang aku tulis tu?

notakaki : actually, i'm talking about talak

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing