Saturday, January 7, 2012

selak-selak album

Views
zaman canggih manggih, nak tgk gambar2 lama, tak perlu selongkar kotak, carik album gambar...sekarang nih, huh...tak pyh selongkar, tak payah selak...ada je org nak tag kita kat mana2 gambar yang kita ada, kalu takdepun, gambar2 yang ada kenangan tersendiri...

korang tgk dua keping gambar budak bucuk nih...

ini gambar masa aku form 3


ni plak gambar aku mase form 5

cer tenung dua2 gambar tuh, penat dah aku gelak sambil guling2 golek2 sambung gelak lagi...sebab mmg sangat bucuk la budak itu...aku tak cakap kat sesapa, cakap kat batang idung sendiri...

notakaki : mengimbau kenangan lama, sorang2 dah hantar jemputan kawin kat aku skrg nih...

5 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam..Yg mana satu roseputih?.ada gak kwn2 sekolah letak gambar sekolah kat FB...mmg kelakarkan?ngan muka lurusnya..hihi

therosputih said...

azatiesayang
mana satu? agagaga...takmo bgtau, tekala...hehehehe...

mengimbau zaman busuk, mmg tak bleh blah...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Klu ada reunion lagik bestkan?...

therosputih said...

azatiesayang
last buat reunion 2thn lepas, memang gempak giler...pecah perot...

Mimie Najib said...

mana 1 mama alia eh..gmbar tak bape jelas la..hehe