Tuesday, January 3, 2012

bukak kedai

Views
hihihi...sambil bukak kedai sambil hupdate blog, agak2 kena sound tak?

ari ni ari pendaftaran pelajar peralihan dan tinkatan satu bg sekolah aku...sebagai guru tingkatan peralihan yang comel, adalah menjadi kewajipan bg aku utk kekal comel dan cantik memastikan kelancaran proses pendaftaran yang melibatkan seribu satu ragam ibu bapa...menjadi kewajipan juga dalam mengekalkan kemanisan senyuman dan keikhlasan bekerja kerana allah...ececece...ayat tahun baru ke tu cik kak...wakakaka

sebenarnya kan, aku masih lagi menanti kehadiran ibu bapa kbg kelas aku, setakat entry ni dipublish, baru 18 orang pelajar telah mendaftar, lagi 19 orang pelajar aku tak muncul2 lg....dlm ati, puh2la kelas aku byk ni je, aman dunia aku...tp kalau lebih pun, nak buat mcm mana...mengikut statistik, tahun lepas rata2 kelas peralihan tak lebih pun 25 orang, tp tahun nih, meningkat 50%, huh...menunjukkan peningkatan kadar kelahiran di bumi bintulu ini...dah2...jangan kasik cikgu math walaupun tak mengajar math berkata2 tentang angka...pening hangpa sume nanti...

notakaki : masih mengekalkan senyuman yang ada demi tugas...bluekkkkkk

No comments: